Friday, June 8, 2007

Mobilno življenje

Menda se ljudje delimo na dve skupini:
  • na tiste, ki delijo ljudi na dve skupini, in
  • tiste, ki jih ne.
Ena od teh delitev se tiče tudi mobilcev. Tistih, ki nam čepijo v žepu, bingljajo za vratom, se skrivajo v prenatrpanih torbah ali pozabljeni čemijo kdo ve kje. Ponavadi jih takrat še preventivno utišamo, ali pa jim od žalosti samo zmanjka baterije, in jih je potem takorekoč nemogoče najti. Če imamo posebno srečo, pristanejo kot sopotniki umazanemu perilu v stroju, ali pa nam padejo z mostu in se grejo kopat.

Zdaj pa k delitvi: dvignite roko vsi, ki imate mobilec ves čas vključen! Oooo, lepo število! Kaj pa, ko spite? Ko morebitni nesrečni klicoči zbudi poleg vas še vse speče v radiju 50m? Ko veseli prijatelji malo več popijejo in vam pošljejo nagajivo sporočilo ob pol treh? Ko deloholični šef potrebuje nekoga, da mu sredi noči nahitro pošlje tisto datoteko? Teh situacij je neskončno.

Torej: ali mobilca ponoči izključiti ali ne? Sam sem se s tem vprašanjem soočil, ko me je prvič sredi noči zbudil SMS. Seveda sem dilemo takoj v svoje splošno zadovoljstvo tudi rešil. Dokler ne bom imel službe, ki bo zahtevala mojo 24 urno pozornost, ali v izjemnih primerih, bo mobilec spal takrat, kot jaz.

Če bo pa kaj nujnega, me bo policija že našla. Ali pa me pokličite na navadni telefon.

17 comments:

Staša said...

1. danes sem dobila sms sredi noči od aleša in tinija, ki sta mislila name, kot sta napisala.
2. sms prihode imam na tiho, tako da jih ne slišim.
3. še nedolgo nazaj sem jaz rada pošiljala smse sredi noči, ko sem hranila malo, pa mi je bilo dolgčas - ponavadi sem hecala nto, kaj kej dela...
4. so mi rekli v porodnišnici, da se velikokrat zgodi, da mame pustijo telefone v otroških posteljicah: mama govori po telefonu, novorojenček zajoče, mama skoči k posteljici, prekine, odloči mobilca, prime novorojenčka... ga nahrani, uspava in ga položi nazaj v posteljico. potem pride sestra in posteljico z dojenčkom odpelje na primer na slikanje kolkov. novorojenček pod seboj skriva mobilca, po možnosti z vključenim vibratorjem.

nta said...

tudi jaz sem danes ponoči dobila sms od aleša in tinija, ki sta mislila name :-)

Anonymous said...

Aloha, Pegaz!

Jaz sicer ne dobivam sms-jev aleša in tinija sredi noči, imam pa kljub temu večino časa vklopljen telefon. :)

Pegaz said...

Ja, Sosed, jaz tud nisem dobil SMSja od Aleša in Tinija, ko sta mislila name. Sta me pa (ziher) klicala potem, ko punce niso odgovarjale. Sam škoda, da sem imel telefon izklopljen. (Iluzije in sanje malega zamorčka PRESS)

@Staša: a je rentgen z vibro kaj posebej učinkovit? ;)

A ni fino, da mail ne zapiska sredi noči, ko pride?

:-) said...

jaz sem nekaj časa dobivala ene take prijazne SMSe vsako jutro (beri še sredi noči!), tud ob nedeljah..., pa se mi pol sploh niso zdeli več prijazni. Grrrrr! Mam pa smolo, da sem na enmu spisku za intervencije, pa kukr ne smem izklopit... Pa mi včasih pol kt zanalašč mobi zvečer crkne... ;-)

kat. said...

ola!
v soboto popoldan sem ti bila prinesla knjigo do blogresa, a tebe več bilo ni!
enivej - oglasi se. knjigica čaka.

Anonymous said...

Ljudi delim na dve skupini: na tiste, ki ob pogledu na večerno nebo rečejo: "Kmalu se bo stemnilo." in tiste, ki rečejo: "Poglej, kako lepo nebo!" Teh drugih je sicer veliko manj kot prvih, so pa tolikanj bolj zanimivi!
Kameleonka

striti said...

mah, ne vem točn, kateri telefon je zdej bolj navaden... moj nenavadni je skos vključen, ker ne poznam aleša in tonija...

Pegaz said...

@:-) : tud intervencije morajo imeti svoj prostor za izrazanje, ne zatrimo jih ze navsezgodaj zjutraj! :)

@Kejt: sori, biznis je klical, smo delali (skor) pozno v noc. Vseeno lepo, da sva se srecala! Knjigica-zmenjeno.

@Kameleonka: Lepa delitev. Koliko je pa takih, ki pogledajo in recejo: "Kmalu se bo stemnilo, kako lepo!"? Ti so sele zanimivi! ;)

@PolonaStrit: joj, kaj bi sele bilo, ce bi POZNALA Alesa in Tinija! Po mojem ne samo da bi bil telefon ves cas nenavadno vkljucen, vec cas bi ga drzala v roki! Zato imam pa rad plavanje - telefon ne more z mano.

Anonymous said...

Aleš in Tini sta krasna ... čeprav obožujeta pošiljanje SMSjev ob treh zjutraj :)
lp
5rca

Staša said...

a ti si ga tudi dobila? :-)

Anonymous said...

Moj mobilni telefon je ponoči ugasnjen. Je pa lepo zjutraj dobiti kakšen odbit nočni MMS:-)

Vanja said...

Kdo za vraga sta Aleš in Tini?!

Staša said...

Hmm, ja, kdo za vraga sta Aleš in Tini!?!
Sem prav razmišljala, kakšna je njuna skupna definicija. Kaj pa vem, tole mi je všeč: Aleš in Tini sta dva povsem različna možakarja, ki ju združuje to, da sta najbolj dobrosrčna na svetu, a hkrati precej štorasta, vsak na svoj način.

Sta osebi, ki ju človek, kljub temu da te sem ter tja razjezita, preprosto mora imeti rad.

Druži ju še to, da rada tečeta. Tako kot nas to vse druži.

Saša Gerčar said...

Moj mobi je vedno vključen. Razlog: na stacionarca se sploh ne oglašamo več, ker od selitve (pred 4 leti) ne poznam te nove :) številke in jo torej nikomur nisem dala. Torej me kličejo le kakšni prodajalci.
Torej, če se kaj zgodi ...npr. mojim staršem, ki so že v teh letih, je dobro imeti telefon pri sebi.
Sicer pa imam na mobiju tudi vključen alarm za jutranje bujenje.

Mi je pa pred leti, ko sem bila na Vegi in imela eno zelo spevno številko en debil tudi sredi noči pošiljal bolane SMSe v stilu "25 po nagi riti". Takrat sem mobi ugašala pa moji stari gor al dol :)

nta said...

dober opis Aleša in Tinija. Staša, si me navdihnila, da ju opišem na blogu in prilepim še fotko :-)

tini said...

Ja, prav zabavni ste. :)
Se dobr, da hodim na Golada, da zvem kva dogaja..

5rca - kdaj greva na pivo ? (you owe me)

Pa en soncen pozdravcek iz B-grada